مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:432023-08-02سياسي

اسحاق دارا| رزمایشی در خرماپزان بوموسی برای دفاع از میهن+ فیلم و عکس


اسحاق دارا نام تازه ترین رزمایش سپاه در آبهای خلیج فارس و در حوزه جزایر سیری، تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی بود که در گرمترین روز تابستان 1402 در عمق آبهای خلیج فارس برگزار شد.

- شلیک اژدر از ناو شهید رودکی   به کارگیری از پرنده ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش نیروی دریایی سپاه پرنده ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.

 در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه از بامداد روز (چهارشنبه 11 مردادماه ) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.

  تصاویر بیشتر این رزمایش را اینجا ببینید.

  در این رزمایش شناورهای موشک انداز با سرعت 90 نات، پرنده ها و شناورهای بدون سرنشین مدیریت پذیر از راه دور و مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک های بالستیک نقطه زن دریایی در بخش های مختلف رزمایش به اجرای عملیات های هوشمند و دقیق پرداختند.

همچنین انتقال یگان های بسیجی استان های فارس و هرمزگان از ساحل به جزیره در کمترین زمان ممکن و رژه با شکوه و مقتدر دریایی با حضور ناو شهید ناظری، ناو شهید مهدوی، ناو شهید رودکی ،شناورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاق دارا| رزمایشی در خرماپزان بوموسی برای دفاع از میهن+ فیلم و عکس

اسحاق دارا| رزمایشی در خرماپزان بوموسی برای دفاع از میهن+ فیلم و عکس